Аромамаркетинг є одним з найпопулярніших і найпоширеніших напрямків у маркетингу, який спрямований на позитивний вплив на клієнтів із застосуванням запахів, як основного інструменту. Важливо врахувати, що саме запах вважається найсильнішим із усіх відчуттів, який безпосередньо пов’язаний із пам’яттю, здатний викликати певний спектр емоцій. Замовити унікальні аромати для салонів краси, SPA комплексів та інше можна на сайті https://aromaselective.com/salony-krasoty-i-spa/, де запропоновано безліч унікальних композицій ароматів.

Такі композиції здатні виконувати важливі функції:

  • Поліпшувати настрій, заряджати позитивними емоціями.
  • Допомагати позбавлятися стресу, переживань.

Все це позитивно впливає на загальне самопочуття клієнтів, які оцінять запропоновану їм атмосферу, а тому все частіше обиратимуть саме ваш салон краси. В результаті вдається розширити базу клієнтів, залучаючи нових відвідувачів. Це сприяє збільшенню середнього чека, а значить, салон стає популярним. Крім того, приємний аромат у приміщенні позитивно впливає і на співробітників, покращуючи їхню працездатність загалом.

Як замовити послуги ароматизації салонів краси та SPA комплексів

Компанія Aroma Selective займається професійною ароматизацією приміщень, а тому точно знає, як створити найбільш сприятливу атмосферу для залучення клієнтів у сфері індустрії. До уваги власників салонів краси та SPA комплексів запропонована можливість безкоштовного триденного тестування ароматів з метою обрати найбільш відповідне рішення.

Щоб замовити послуги ароматизації, потрібно виконати кілька кроків:

  1. Врахувати особливості концепції кожного салону, ознайомитись з індивідуальними побажаннями замовника.
  2. Обрати кілька ароматів з урахуванням дизайну, стилю інтер’єру.
  3. Обрати необхідне обладнання, об’єм аромату для якісної ароматизації.
  4. Встановити обладнання та перевірити ароматизацію приміщення протягом 3-4 годин.

В якості аромату можна підібрати різні види – трав’янисті, квіткові, солодкі, освіжаючі та інші. Пам’ятайте, що аромат автоматично стає частиною іміджу салону або SPA комплексу. В результаті підібраний аромат асоціюватиметься у клієнтів із певним брендом. Щоб наголосити на індивідуальному стилі кожного закладу, необхідно розробити певний аромат за спеціальним рецептом. Завдяки цьому відсутня ймовірність використання однакових запахів у різних закладах.