Турбіровані двигуни за своїми характеристиками значно перевищують класичні атмосферні мотори. Тому кількість авто з турбінами збільшується. Одначе експлуатувати такі авто навчилися ще не всі. Розкажемо, як розпізнати, коли потрібен ремонт турбіни у Львові і до кого звертатись у разі несправності: https://turbosto.com.ua/ua/remont-turbin/remont-turbin-vo-lvove/.

Як зрозуміти, що турбіна несправна?

Є багато причин несправності турбокомпресора. Наприклад, якщо власник автомобіля порушує періодичність заміни мастила та фільтрів, рано чи пізно виникне проблема падіння тиску. Враховуючи, що турбіна працює в умовах високих температур, будь-яке зниження тиску мастила призводить до швидкого зношення вісі та підшипника. Якщо не вирішити проблему вже на цьому етапі, це призведе до подальших порушень. Врешті почнуть руйнуватися лопасті турбіни і згодом почнуться проблеми у роботі безпосередньо двигуна.

Щоб цього не сталося, треба своєчасно помічати проблеми та звертатись до спеціалістів. «Безсимптомних» несправностей не буває: завжди бувають помітні зміни у роботі. Серед них:

  1. Синій дим з вихлопної труби. Свідчить про те, що мастило потрапило у систему і вигорає під впливом високих температур. Це значить, що виникло протікання мастила.
  2. Чорний вихлоп, турбіна працює не завжди. Помітне зниження потужності. Серед причин: витік у впускному колекторі, засув клапана.
  3. Значні витрати мастила. Коли вони перевищують 1 л на 1 тис. км, варто перевірити турбіну. Зазвичай проблеми помітні візуально: на патрубках і на самому агрегаті помітні підтікання. Однією з причин є закоксованість корпусу вісі турбокомпресора.
  4. Слабка динаміка розгону. Причина в тому, що турбіна перестала включатися у роботу вчасно. Варто перевірити систему керування.
  5. Помітний шум двигуна. Якщо турбіна не працює, мотор починає шуміти сильніше через витікання повітря між виходом компресора і агрегатом. А от причини відключення турбіни можуть бути різними: потрібна діагностика.
  6. Низький тиск мастила. Причиною може стати перетиснутий маслопровід (через неправильне підключення).

Що робити?

Помітивши перші «симптоми», варто знайти спеціалізовану СТО з ремонту турбін і звернутися туди. Чому не підійде будь-яка майстерня? Тому що для діагностики і ремонту турбокомпресора потрібне спеціальне обладнання. Не кажучи вже про балансування та налаштування, які можна провести тільки на стенді.

За словами представників сервісу ТурбоСТО, сучасна діагностика турбін дає можливість точно виявити причину несправності. Це означає, що можна не тільки відновити агрегат, але й усунути фактори, які спричинили його вихід з ладу. Тож відремонтований турбокомпресор буде служити довго.