Нові технології стали невід’ємною частиною життя сучасної людини.  Вони стосуються фактично кожної сфери,  оптимізуючи багато процесів.  Одна із найбільш вдалих  подібних технологій –  Digital маркетинг.

Розібратися в основних акцентах такого напрямку допоможе Блог Ф’юзіфай  де можна знайти багато вичерпних відповідей на актуальні запитання.

В чому переваги Digital маркетингу?

Позитивних моментів застосування  цифрових технологій у сфері торгівлі та просування реклами можна назвати досить багато.  Серед найбільш суттєвих варто відзначити наступні:

  • широкий обхват аудиторії –  досягти цієї мети можна за рахунок використання інтернет-платформ у вигляді соціальних мереж пошукових систем,  веб-сайтів тощо;
  • точне таргетування –  Digital маркетинг дозволяє чітко визначати цільову аудиторію та що таке відеореклама для конкретних груп користувачів;
  • моніторинг результатів –  даний формат дає можливість відслідковувати та проводити аналіз в режимі реальному реального часу;
  • ефективність та економія –  зазвичай такий метод вважається найбільш вигідним у порівнянні з традиційними формами маркетингу телевізійної або друкованої реклами.
  • безпосередня взаємодія з користувачами –  компанії отримують можливість взаємодіяти зі своїми клієнтами через різноманітні онлайн  майданчики,  що дає можливість значно покращити стосунки з ними;
  • гнучкість та адаптація –  Digital маркетинг є чудовою можливістю для швидкої зміни  в умовах ринкового середовища,  підлаштовуючи свої стратегії у відповідності до нових  трендів та запитів.

Іншими словами,  цифровий маркетинг дозволяє компаніям ефективно просувати свої продукти чи послуги  в успішній взаємодії з аудиторією,  а також аналізувати свої маркетингові цілі для кращого їх досягнення. 

Що входить до складу Digital маркетингу?

Зазвичай робота,  пов’язана з цифровими технологіями,  передбачає застосування наступних інструментів:

  • веб-сайти,  які потребують оптимізації під певні пошукові системи –  такий формат називається SEO;
  • соціальні платформи –  популярні мережі в Інтернеті відзначаються ефективним залученням аудиторії зі взаємодією з нею,  та допомагають успішно просувати бренди;
  • електронна пошта –  такий формат полягає у відправці електронних розсилань для комунікації з клієнтами,  в тому числі,  і з  потенційними;
  • контентний маркетинг –  його суть полягає у поширенні якісного матеріалу у вигляді відео, статей,  інформацій для привернення уваги та утримання цільової аудиторії;
  • платна реклама –  може бути використана у вигляді контекстної,  таргетованої,  банерної  тощо;
  • популярні месенджери –  до них на сьогоднішній день відносять Telegram,  Viber або WhatsApp.

Надзвичайно важливою є і аналітика.  Збираючи і аналізуючи дані про поведінку користувачів та оцінку роботи компаній,  можна визначатися з вибором  стратегій. 

 Digital агентства –  дієва допомога сучасним компаніям

Дуже часто початківці і досвідчені бізнесмени доручають  цифровий менеджмент спеціалістам Digital агентств.  Команда маркетологів,  дизайнерів,  верстальщиків,  програмістів,  копірайтерів,  контент-менеджерів  пропонує певний ряд послуг,  а саме:

  • розробка комплексної стратегії просування продукту;
  • створення та розкручування сайтів;
  • організація офлайн заходів;
  • створення реклами для цифрового ТБ та онлайн радіо.

Проте найважливішим напрямком роботи таких агентств є аналітика.  Таким чином власники компанії зможуть краще розуміти свою цільову аудиторію,  та бачити,  наскільки ефективною є конкретна реклама чи стратегія просування.